Novinky

Trip je u konce

V pondělí večer jsme úspěšně dorazili zpět do České republiky. Cestou z Bangkoku jsme měli celodenní mezipřistání v Istanbulu. Toho jsme využili a ve městě jsme se pokusili v rychlosti stihnout vidět vše nejpodstatnější. To se nám povedlo jen tak tak, ale zcela jistě to nestačilo. Istanbul je...

Bangkok a Khao Yai National Park

Stále jsme ještě v Asii a stále je nám tu skvěle...Máme za sebou prohlídku Bangkoku, kde jsme samozřejmě nevynechali profláklou Khao San Road přecpanou ládujícími a opíjejícími se turisty a ani jednu z mnoha ulic zapadajících do kategorie Red Light s povinnou návštěvou kvalitního bangkokského...

Thajsko - Ko Samet

Včera jsme dorazili do Thajska a zahájili relax na ostrově Ko Samet. Je tu krásně a my si jen lebedíme. Musíme říct, že si to taky pořádně zasloužíme! Náš přesun z Kambodži byl totiž dost náročný, hektický a dosti improvizovaný - to je zkrátka Asie. V jednu ráno nás dle dohody vyzvedl autobus, ale...

Da Nang motorbike trip Top Gear style

Dnes jsme ve městě Da Nang, které leží ve středu Vietnamu, vypůjčili motorky a vydali se na velmi známou cestu Hai Van Pass, která spojuje město Da Nang a Hue. Jedná se o cestu v kopcích vedoucí podél pobřeží, která nabízí dech beroucí výhledy na moře a okolí. Tuto trasu na motorkách absolvovali i...

Welcome to Vietnam

Uz jsme par dni ve Vietnamu a mame se tu vice nez dobre. Jiz mame za sebou pruzkum Hanoje (pesky, taxikem i na zde velmi popularnim motorce/skutru) a nekolikadenni vylet na severu zeme v oblasti okolo mesta Sa Pa. Na dukladnem popisu zazitku a fotkach se jiz pracuje, nicmene je zverejnime az po...

Singapore

Singapur se nám stal během našeho putování spíše takovou přestupní stanicí mezi Malajsií a Vietnamem. Na prohlídku města jsme měli pouhý den a půl, nicméně, jak už jsme dříve naznačili, my jsme s městy vždy rychle hotoví a i v tomto šibeničním termínu jsme si prohlédli vše důležité – tedy...

Selamat tinggal Perhentian islands...

...aneb sbohem Perhentiany.. Dnes jsme pro Vás uveřejnili nový článek o Perhentian Islands. Psaní se tentokrát ujala Jaňule. K dispozici jsou i fotky – naleznete ve fotogalerii zde. Ke všemu bych jen rád dodal, že Perhentiany jsou opravdovým rájem pro potápěče i šnorchlisty. Už jsem...

Welcome to the jungle..

Dnes jsme se úspěšně přemístili z Kuala Lumpur do Taman Negara. Část cesty jsme absolvovali po vodě, konkrétně po řece Tembeling - pluli jsme tři hodiny, celkem zhruba 50 km až k samému okraji 130 miliónu let starého pralesa. Zůstaňte naladěni, blog se již brzy rozroste o pár velmi zajímavých...

Jak to vypadá?

Vypadá to dobře...Zrovna jsme vložili nový článek o našich dnech strávených v KL. Vidíme to tak, že další články budou přibývat nepravidelně vždy po pár dnech, jakmile opustíme nějaké místo. V nejbližší době se můžete těšit na článek o našich třech dnech strávených uprostřed džungle - poloha v mapě...